پولاد کیمیایی :در «دست تنها» کیمیایی ،بازی نمی کنم
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

می خواهم فیلمی به نام «معکوس» بسازم

 

 پولاد کیمیایی فیلمنامه ای به نام «معکوس» نوشته که هنوز تهیه کننده آن قطعی نیست اما احتمال دارد علی سرتیپی و یا کارگاه آزاد فیلم آن را تولید کنند. این بازیگر سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این خبر افزود: هنوز برای پروانه ساخت فیلم اقدام نکرده ام اما پس از دریافت پروانه پیش تولید آن را آغاز می کنیم . ژانر این فیلم حادثه ای است.

وی ارائه اطلاعات بیشتر در مورد فیلمش را که سال گذشته روی فیلمنامه آن کار کرده است به پس از دریافت پروانه ساخت موکول کرد و درباره فعالیتهای اخیرش توضیح داد: دو سه فیلمنامه سینمایی و دو کار تلویزیونی پیشنهاد شده بود که از آن جایی که منتظر شروع فیلمبرداری سریال جیرانی در آبان ماه بودم هیچ کدام را نپذیرفتم ،از کار جیرانی هم که فعلا خبری نیست.

کیمیایی در مورد حضورش در فیلم سینمایی «دست تنها» جدیدترین فیلم پدرش گفت: «در این فیلم حضور ندارم».پولاد کیمیایی نوروز امسال با بازی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد» روی پرده سینماها بود که نمایش آن به دلیل برخی واکنش هاپیش از پایان زمان مقرر اکران متوقف شد.

وی فعالیت‌های سینمایی خود را از 7سالگی و با بازی در فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی همچون «تجارت»، «ضیافت»، «سلطان»، «شمعی در باد»، «اعتراض»، «سربازهای جمعه»، «حکم»، «رئیس»، «محاکمه در خیابان»، «جرم»، «زندگی با چشمان بسته» ایفای نقش کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب